A GEO 2.0, mely Novemberben fog elindulni, több szintes repülésszabályozást alkalmaz a "No-fly" zónákban. Ez a hétköznapi Drónert nem fogja érinteni, ugyanis neki továbbra sem szabad az ilyen helyeken repülnie, de, aki jól megindokoltan tiltásfeloldást kérvényez a kínai cégtől, az most már sokkal pontosabban meg fogja tudni határozni, hogy mely részeken drónozhat. Könnyedén láthatóvá válik majd, hogy mi a kivétel nélküli repülésmentes övezet, mint például a repülőterek kifutópályái.
Viszont az azokat körbevevő részek feloldhatóvá váltak ugyan, de egyelőre nem érkezett információ, hogy egyszerre mennyi drón számára; minden bizonnyal csak nagyon limitált számban lehetnek még így is jelen a repülő barátok. Ez az okosabb határrendszer egyáltalán nem fogja engedi a lezárt területeken a repülést, ha nincs engedélye rá a gépnek, bár ez csak a DJI drónokra lesz érvényes. Ezen új rendszerhez viszont már nem az AirMap biztosítja a geoinformációkat, hanem a PrecisionHawk. Azért történt a váltás, mert az AirMap támogatja a szabadidős drónozást megnehezítő lépéseket, mint például a "Drone Federalism" törvényt, és ennek a DJI értelemszerűen, nem örült.