A Skydio ugyanis megkritizálta a szóban forgó kínai céget, ellenben nem az adatvédelem miatt, hanem a minap publikált FPV anyaguk kapcsán, ami a Red Bullal készült kollaboráció gyanánt. A DJI egyik első embere, Brendan Schulman osztotta meg az anyagot, mondván az automatizálás nem fogja a közeljövőben felváltani a valódi művészetnek számító kézi repülést, amit a videón is láthatunk.
A beszélgetésbe maga a Skydio Twitter profilja is beszállt, miszerint az automatizálás valódi értéke nem abban leledzik, hogy helyettesítenek vele egy profi drónvideóst és annak tehetségét, hanem azoknak szól, akik kevésbé értenek a mesterséghez, de szépet szeretnének alkotni.
Sőt, a Skydio odáig is elment, hogy nem számítógép által generált videóra van szükség marketinganyagként, hanem elég hozzá egy valódi videó, ami bemutatja a drón képességét, hiszen nem mindenki rendelkezik egy profi produkciós csapattal, mint a DJI.
Not everybody has a production team + arguably the world's best FPV pilot to film their ride.
— Skydio (@SkydioHQ) August 19, 2020
The true value of autonomy isn't replacing the ultra skilled professionals who take hours of planning, but enabling everyday people to capture their experiences reliably on their own.
When you can share a real video instead of a computer generated marketing asset, then we can talk about it.
— Skydio (@SkydioHQ) August 19, 2020
Here's a video from one of our customers posted recently flying Skydio R1 (released in 2018).
No marketing gimmick necessary. https://t.co/oXujtNIAVu