Persze túl nagy demonstrációt nem kell várni, hiszen a készülékkel gyakorlatilag egy 10 méter távolságnyi kis repülést mutattak be, amit az egyik jelenlévő újságíró, Joe Klamar úgy írt le, hogy mókás volt, és meglepően hangos. Utóbbi főleg annak köszönhető, hogy 90 decibel hangerőn üzemel a szóban forgó dróntaxi, amit az EHang le akar tornászni 75-re - viszonyításképp még 90-nél is halkabb, mint egy helikopter.
A tervek szerint 50-70 kilométerig tud majd szállítani alacsony légmagasságban a gép, viszont meglepő módon az EHang szerint nem a technológia, nem is a szabályozás, sokkal inkább az emberek felfogása az igazi kihívás, hiszen nehezen lehet majd őket meggyőzni, hogy szálljanak be egy pilóta nélküli repülő taxiba.
A masina 150 kilométer per órás végsebességre képes, üzemideje pedig egyelőre meglepően alacsony, hiszen félórányi repülésre képes. Továbbá panaszolták az újságírók, hogy meglehetősen szűkös az utaskabin, kevés lábszabadsággal. A vállalat elmondása alapján már érkezett is néhány megrendelés a 300 ezer eurós dróntaxi kapcsán, főleg Kínából.