Az új modell az elődnél értelemszerűen jobb és gyorsabb; az újításra a stagnálás elkerülésén kívül azért is volt nagyon szükség, mivel rengeteg megrendelést kap a cég naponta, és nem igazán bírta a Zip 1 a tempót.
A régi Zip a szárnyain hordozta a propellereket, de ezek biztonsági okokból kifolyólag átköltöztek középre a Zip 2-nél. Állítólag egy darab pörgettyű is elég volna a gép levegőben tartásához, de ha kettő van, akkor hiába megy tönkre út közben az egyik, a gép nem zuhan le. Az elképesztő landolási mód nem változott alapjaiban, inkább precízebbé alakították: a repülő egy előre kifeszített zsineget kap el a farkán lévő kis kampó segítségével, hogy aztán megállás után úgy nézzen ki, mint egy fellógatott galambtetem.
Egy elektromos katapult lövi ki a drónt, ami így negyed másodperc alatt megy nulláról 112 km/h-s sebességre. A három méteres szárnyfesztávjának és könnyen kivehető akkumulátorának hála tízszer annyi küldetést tud végrehajtani naponta, mint az elődje. Az pedig csak hab a tortán, hogy a felépítés is kapott egy kis frissítést: a Zip merev dróntestét leváltották egy karbonszálas vázú hungarocell kompozícióra, mely így a bukósisakokhoz hasonlít felépítésileg, hogy lezuhanás esetén az értékes "drónagy" kevésbé vagy épp semennyire se sérüljön.