LG-1K névre hallgat a kicsike, amely a furnér mellett némi alumíniumot is tartalmaz. A repülőgép hossza közel 3,2 méterre tehető, míg szárnykiterjedése 7 méterre rúg. Nagyjából 318 kilogrammnyi csomagot képes cipelni.
Hogy miért pont ilyen anyagokból áll össze az LG-1K? Nos, roppant költséghatékony megoldásnak bizonyul, és eddig a tesztrepüléseken egészen jól szuperált - 12 bevetésen próbálták ki, melyeken azt is bemutatták, ahogyan a drón képes besiklani a landolási zónára a GPS segítségével, autonóm módon.
Hadászati szempontból ez inkább a készletszállítás miatt lehet fontos, hogy a szárazföldi egységek mindig friss tartalékokhoz jussanak, kilövés tekintetében pedig egy fix-szárnyú repülőt vagy helikoptert használnak, ugyanis ezekből kiküldik a "furnérdrónt", kvázi mint egy csúzlit, ezt követően az addig behúzott szárnyait is kiengedi a gép.
Be lehet programozni bizonyos útvonalpontokat, ahova el kell navigálnia az LG-1K-nak, a végpont közelében pedig ejtőernyővel oldja meg a pontos landolást.