A cég nem bízza a véletlenre a dolgot, a felhasznált üzemanyagcella-technológiát a hidrogénes drónjairól jól ismert, dél-koreai Doosan Mobility Innovation (DMI) fejlesztette ki, így a DroneUp egy megbízható parterrel vág neki a feladatnak. A DroneUp és a Doosan együttműködése 2022 októbere óta zajlik, és eddig leginkább a skálázható drónműveletekre alkalmas rendszer tesztelésére és optimalizálására összpontosítottak.
A hagyományos lítium akkumulátorral működő drónokhoz képest a DMI hidrogén üzemanyagcellás technológiája 3:1 energia sűrűség-jellemzőket eredményez, így ezzel a technológiával egy kis drón bárhol repülhet 2-5 óra között, persze az olyan tényezőktől függően, mint a hasznos teher súlya és az időjárás.
A repülési idő megnövekedése mellett a DroneUp a hidrogén használatának környezeti fenntarthatósági előnyeit is kiemelte a projekt kapcsán, terveik szerint az új technológiának köszönhetően "nullára" csökkentenék a szén-dioxid-kibocsátást, hiszen az hidrogén akkumulátor-technológia egyetlen mellékterméke a vízcsepp.