A költségcsökkentési lépések mögött az áll, hogy a gyártó által megcélzott ügyfélszegmens - elsősorban a hatóságok és a fegyveres erők - nagyon lassú adminisztrációs folyamatokkal dolgozik, aminek következtében ritkultak és csökkentek az eladások.
A cég vázolta hogy egy három pilléres stratégiát dolgozott ki a bevételek növelésére, ennek első lépése, hogy minden gyártást és beszerzést kiszerveznek Kínából, ezzel segítve elő, hogy megfeleljenek az egyre szigorúbb amerikai szankcióknak, amelyek a kínai gyártást sújtják.
Emellett nagyobb hangsúlyt fektetnek a védelemre és a biztonságra, ezzel együtt pedig megnövelik a termékek életciklusát, harmadik pillérként pedig a Pix4D fotogrammetriával foglalkozó üzletágában munkaerő csökkentést hajtanak végre, miután egy jelentős beruházási időszakon vannak túl. Június végén a Parrotnak 533 alkalmazottja volt.