A lap a Snap vezérigazgatójának, Evan Spiegelnek a szelfi drónnal kapcsolatban nemrég tett megjegyzéseire hivatkozik, amelyeket a vállalatnál tartott "rendszeres kérdezz-felelek" során tett. A meglepően gyors visszalépés okai állítólag a Pixy áprilisi bevezetése óta tartó csalódást keltő eladások és a tevékenység újrafókuszálása - a Snap a weboldalán magát "kameravállalatként" leíró céghez hűen a Pixyt légi fotótechnológiaként - és nem a legtöbb helyen "szelfi drónként" említett termékként forgalmazta.
A 230 dolláros Pixy mögött az az elképzelés állt, hogy az ügyfeleknek egy kis, megfizethető árú eszközt kínáljon, amely négy programozott repülési útvonal segítségével képes felvételeket készíteni a használóról. A készített fotókat aztán gyorsan fel lehetett tölteni az ügyfelek Snapchat-fiókjára. A kezdeti fellendülés után a Pixy eladásai állítólag nem érték el a várt célokat, miközben a közösségi médiaplatform hirdetési bevételei zuhanni kezdtek.