A bordeaux-i székhelyű cég már októberben elkezdett kalapozni a befektetőknél, amivel a céljuk első körben nagyjából 3 és fél millió euró összegyűjtése - ebből az alapító fél millió eurót már meg is előlegezett a vállalkozásnak. Bár az összeg szerénynek tűnik a fejlődő milliárdos légitaxi bizniszben, viszont az AirNova állítása szerint ezzel már el tudja kezdeni a munkát - amivel később nyilván még több befektetőre tehetnek szert.
A startup állítása szerint ennyi pénzből már el tudják kezdeni érdemben a munkálatokat, amik magukban foglalják a földmunkákat, az első építmények felhúzását és bizonyos szabadalmak használati jogának megszerzését, amivel az egész konstrukció beindulhat.
Bár a jelenleg több vertiport hálózat is megvalósítás alatt áll - köztük olyan nevekkel, mint a Volocopter vagy a Skyports, Laurent Mathionlon - aki egyébként az ingatlanmenedzsment egyik nagy veteránja -, a cég vezetője szerint nekik már van annyi szerzett tapasztalatuk a francia üzleti és társadalmi helyzetről, valamint a városi közlekedésről, amellyel megelőzhetik a nagy vetélytársakat.