A gép eszme atyja és fő kivitelezője a China Academy of Aerospace Electronics Technology intézmény, aki, minden bizonnyal azért "nyerte" meg a magas presztízzsel rendelkező partnert (az F Express Kína legnagyobb csomagküldő szolgálata), mert még az év elején engedélyt kapott az államtól a drónhasználatra, melynek segítségével a csomagküldést potenciálisan egy új szintre lehet emelni.
A Feihong-98 egy átalakított Y-5B típusú gép, mely maga sem teljesen eredeti, ugyanis az orosz Antonov An-2-ről lett mintázva. Maximum felszállási súlya 5.25 tonna, melyből legfeljebb másfelet nyomhat a rakomány. 4500 méterig tud felemelkedni, csúcssebessége mindössze 180 km/h, viszont a rendkívül rövid kifutási ideje, illetve magas teherbírása és teljesítménye miatt ideális teherszállítónak; nem csoda, hogy az F Express lecsapott a projektre.