Az új verzió bevezetésével működésbe léptetett a vállalat egy Globális engedélyezési csoportot is, mely azt a célt szolgálja, hogy bár sok esetben önállóan feloldhatjuk a repülési tiltást, bizonyos helyzetekben a repülőterek közelében nincs erre lehetőségünk, még akkor sem, ha egy drón működtetése létfontosságú lehet, így az ő közreműködésükkel percek alatt feloldhatják a drón zárolását.
Ezenfelül olyan nyalánkságokkal is fejlődött a szoftver, mint például sokkal precízebb zóna megjelölés, no meg persze most már akár háromdimenziós térben is megszabhatnak tiltózónákat - ez által akár a repterek közelében is drónozhatunk, amennyiben nem megyünk egy bizonyos magasság fölé.
Ha ez még mindig nem lenne elég, akkor a DJI GEO 2.0 élesítésével sokkal közelebb mehetünk a drónunkkal a repterekhez, mint eddig, ami szintén nem elhanyagolandó fegyvertény.
DJI's GEO 2.0 geofencing systems is now active. You can easily see how this upgrade enhances safety in the flight corridors leading into and out of airport runways. Here's GEO v1.0 compared to GEO v2.0 for SFO airport. pic.twitter.com/6GJNTC0bub
? Brendan Schulman (@dronelaws) 2018. november 19.