Ennek értelmében a fent említett típus 334 ezer dollárnak (nagyjából 120 millió forint) megfelelő összegért rendelhető egyenesen a gyártótól, szemben a más versenytársak által tervezett több millió dolláros indulóárakkal.
Bár ez így is nagyjából a háromszorosa a Jetson ONE által tervezett bevezető árnak, fontos kiemelni, hogy míg utóbbinál egy egyszemélyes "repülő autóról" beszélünk, amelyet a pilóta irányít, addig az EHang EH216-S egy pilóta nélküli eVTOL, amely autonóm repülésre képes, és elsősorban nem személyes használatra, hanem kereskedelmi tevékenységre tervezték.
A cég közleménye szerint az értékesítés 2024. április 1-jétől kezdődik ezen az áron, és elsősorban azért vezetik be ezt az alacsony költséget, mert a cél, hogy ne egy-egy terméken keressenek sokat, hanem hogy mihamarabb a lehető legnagyobb felvásárlói piacot érjék el, kihasználva az elsőként megkapott engedélyeket.
A német Lilium, például tervei szerint a luxus Pioneer Edition eVTOL légitaxit 7 és 10 millió dollár (2,5 milliárd - 3,6 milliárd forint) közötti árra tervezi belőni. A Joby pedig csak a termelési költségeket nagyjából 1,3 millió dollárra (közel fél milliárd forint) saccolja gépenként.
Ágazati elemzők szerint az EHang 1,2 millió - 4 millió dollár (430 millió - 1,4 milliárd forint) közötti áron tudja legyártani az eVTOL-t, így valószínűleg mindössze 10-25%-os áron történhet az értékesítés.