Történt ugyanis, hogy a cég elkezdett promózni egy vadonatúj készüléket, amiről június 30-án rántják le a leplet, és nagy valószínűséggel egy hobbidrónról van szó. Igen ám, eddig szép és jó, viszont most jön a csavar, ugyanis a következő szöveggel kezdték el hirdetni a bejelentést:
Ez ugyebár egy utalás a DJI-t övezi biztonsági botrányokra, miszerint az amerikai vezetőség szentül meg van győződve róla, hogy a vállalat adatokat továbbít a kínai kormánynak. Egyébiránt ha ez még nem lenne önmagában eléggé aljas húzás, akkor ott van a másik promóanyag, melyen úgy szól a marketingszöveg:
Azóta már a Twitteren egy olyan marketinganyagot hirdet a Parrot, amin nem ezek a szövegek figyelnek, azonban az internet nem felejt, lementésre kerültek az eredeti képek. Igazi gyomros ez a hobbiszférának, amikor már a kevés cég közötti furakodás is olyan szintre jut, hogy az több mint káros legyen...
Your data. Secured.
— Parrot (@Parrot) June 23, 2020
°
All of our drones are GDPR compliant. All of your data is accessible to you and safely stored in Europe with your consent.
°
Save the date on 30.06.2020 to discover the drone you can trust.
°#ADroneYouCanTrust #launch #StayTuned pic.twitter.com/UccKQbLl9k