Egészen pontosan július 3-án, a cég telephelyén ült a pilótafülkébe a cég vezetője, Doron Merdinger, hogy aztán egy hangárban mozogjon fel-le és előre-hátra egy kicsit a kétüléses repülő verdával, amiben a második pozícióban egy kisebb csomag tölti be a második utas szerepét a teszt alatt.
A Doroni H1 második prototípusa már készül, a tervek szerint augusztusra már ki is gurul a hangárból, hogy megmutassa magát. A jelenlegi verzió ugyanis még nagyon kezdetleges, maximum formájában hasonlít a várható végtermékre, aminek megjelenése a tervek szerint még mindig 2025, bár az is lehet hogy sikerül 2024-re elérni a megjelenést.
A Doroni H1 repülő autóinak hatótávolsága egy feltöltéssel akár 100 kilométer is lehet, utazósebessége pedig körülbelül 160 km/h, a felhasználóknak pedig nem lesz szükségük pilótaengedélyre a repüléshez. A leendő H1 tulajdonosok a Doroni egy 15 órás képzésből és öt egyéni repülésből álló képzési programot kínál majd.