A Midnight tervezésénél a Maker eVTOL adott ihletet a mérnököknek, így nem meglepő módon sok a hasonlóság. Azonban a cég saját fejlesztésű eVTOL-ja jóval robosztusabb, ránézésre már inkább repülőgép benyomását kelti, köszönhetően az óriási szárnyaknak és az azokon található, 12 billenő rotornak.
A Midnight legfeljebb négy utast és egy pilótát tud szállítani, a maximális teherbírása pedig 450 kilogramm, ami azt jelenti hogy a magyar virtus szerinti "100 kiló alatt nem férfi a férfi" itt nem annyira fog működni.
Az utazómagasság 600 méter környékén lesz, a gyártó szerint pedig nagyjából ezerszer lesz halkabb egy helikopternél a Mindnight. A nagyjából 30 kilométeres oda-vissza távokra tervezett eszköz 10 perces töltés után újra tovább tud repülni majd.
Az első légitaxikat az Archer az Alsó-Manhattan és a Newark repülőtér közötti útvonalon tervezi üzemeltetni, ahol a United Airlines utasainak nyújtják majd a szolgáltatást. Az Archer 2024 végére szeretné megkapni az FAA engedélyt, hogy 2025-ben elindíthassa a Midnightot élesben is.